piątek, 30 września 2022

Na różowo

 Trochę oszukałam i połączyłam w poniższej kartce dwie zabawy na raz. Zabawę u Uli, gdzie tworzymy kartki w bingo oraz zabawę u Splocika - Rękodzieło i Przysłowia.

Z bingo wybrałam linię poziomą: koronka, skrzydła (mam nadzieję, że wróżkowe liczą się), ramka.
Z przysłów u Splocika przysłowie nr2 i słowo tęcza :

Ciekawska kobieta jest w stanie obejść tęczę tylko po to, aby zobaczyć, co jest po drugiej stronie.

Kartka powstała dla młodej damy  :)



Kolejna praca w różowości to dwie prace do Gosi i na jej zabawę Pascha 2022-2023.
Karta wielkanocna typu C&S oraz szydełkowy kogucik. Trochę przedobrzyłam z dodawanymi słupkami i kogucik wyszedł bardzo wykręcony  😁




Banerki do zabaw:







Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

9 komentarzy:

  1. Świetne kartki wykonałaś i połączyłaś tyle zabaw na raz. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyp zabaw i piękne prace ,ogarnęłaś Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. no toś poleciał prawie jak ja :-)
    Super kartki i tyle zabaw zaliczyłaś !!! A kogucik rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. A kogucik czaderski. Będzie świetną ozdobą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki zrobiłaś :).

    Kogucik się pręży przed kurkami hihi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie różowe prace piękne :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace wykonałaś :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...