poniedziałek, 31 października 2022

Dzień Nauczyciela

 Choć raczej powinno być Dzień Komisji Edukacji Narodowej, ale ja wolę pierwsza wersję :)

Szybciej, sprawniej i wiadomo o co chodzi, a druga wersja, trochę zbyt długawa, no i tłumacz maluchowi dlaczego tak....

Ale do rzeczy, oto co przygotowałam na ten dzień dla wychowawczyni mojej najmłodszej pociechy - 

Czekoladownik :)

Nieskromnie powiem, że kwiatki i kolorowany stempelek to moje dzieło :)





Banerek do zabawy:

Ula, cały czas cieplutko o Tobie myślałam, wszystkiego najlepszego z okazji imienin.
No i czekoladownik w słonecznych cieplutkich kolorach.



Dziękuje za odwiedziny i komentarze:)


7 komentarzy:

  1. Bardzo udany czekoladownik, piekny prezent,też wolę Dzień Nauczycielko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś śliczny czekoladownik :).

    Chwal się kwiatkami i stempelkiem, bo wyszły super :).

    Przyznam się, że nawet nie wiedziałam, że Dzień Nauczyciela ma inną nazwę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny czekoladownik :) mogłabym taki dostać :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mój komentarz poleciał do spamu, czy w kosmos?
    Jeśli w kosmos, to napiszę jeszcze raz, że czekoladownik wspaniały i w zieleni mu pięknie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...