poniedziałek, 28 listopada 2022

Kartkowo

Zacznę od kolażu karteczek na zabawę u Ani. Święta tuż tuż, więc te prace jak najbardziej aktualne. Już tradycyjnie wykonałam kartki wg obu mapek zaproponowanych przez Anię.

 





Na zabawę do Uli wykonałam dwie dziecięce karteczki.
Pandemia minęła, to dzieci mogą chodzić na urodzinowe przyjęcia. 
I tak moja młoda nie oszczędza się i uczestniczy prawie w każdym przyjęciu.
Karteczki robimy wspólnie :)


Moja praca na zabawę do Gosi to jak prawie za każdym razem kartka, która prezentuje się tak:


Banerki do zabaw:

- u Ani



- u Gosi


- u Uli

Dziękuję za odwiedziny  komentarze:)


 

6 komentarzy:

  1. Wow, tyle zabaw naraz.Kartki wszystkie piękne
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden zbiorczy post, a ile zabaw zaliczyłaś !!!
    Świetne kartki powstały , cieszę się szczególnie z tych na moją zabawę !! Świetne są i super że do obydwu mapek , choć wcale proste nie były !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki wykonałaś i połączyłaś wiele zabaw - zdolna jesteś . :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne karteczki na różne okazje :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...