sobota, 31 grudnia 2022

Skrzy się

 Po długiej nieobecności wróciłam do domu, aby zdążyć uzupełnić wpisy na blogu. I wyszło jak zwykle, że za 5 dwunasta ;)

Przed wyjazdem nawet naszykowałam sobie wpis z życzeniami świątecznymi, ale nie opublikował się. Zacznę więc, od mojej pracy, którą przygotowałam na zabawę do Uli, i która miała pojawić się w owym wpisie. 

Kartkę wykonałam wg live Gosi z Paper Haven. Miałam ambicje wykonać wszystkie 12 kartek, ale wyjazd nie sprzyjał scrapowaniu, w ogóle nie sprzyjał robótkowaniu ;)




A tutaj moje wszystkie prace, które powstały w czasie trwania zabawy u Uli w 2022:












Dziękuję Ci Urszulo a prowadzenie zabawy i możliwość brania w niej udziału :)

Banerek do zabawy u Uli:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...