czwartek, 1 grudnia 2022

Kalendarz adwentowy 2022

I dobiegła końca zabawa u Splocika, we wspólne tworzenie kalendarza adwentowego na 2022 rok.
To już drugi rok z rzędu, gdy brałam udział w zabawie.
Kalendarz został u nas w domu dla moje najmłodszej latorośli.
Wisi sobie pięknie na ścianie w korytarzu. Jako, że dzisiaj pierwszy, to "1" już otworzona, dziecko szczęśliwe z zawartości pudełka. Znajdzie w nich drobne upominki i zadania do wykonania. Oprócz tego kalendarza ma jeszcze dwa ze słodyczami😃
Cieszę się, że mogłam brać udział w tej zabawie. Dziękuję Splociku, ze prowadzenie zabawy. Jeżeli będzie kolejne edycja, to zapewne też będę uczestniczyć.

 


Tutaj wersja jeszcze bez dolnych światełek.






Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Trzymajcie kciuki, aby elfy zbyt dużo nie dokuczały:)

6 komentarzy:

  1. Jakie cudenko, wspaniały pomysł, wisi jak choinka, światełka swoje zrobiły.Cudownie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykonałaś Kalendarz w postaci wiszącej choinki. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie, było mi niezmiernie miło, że bawiłaś się u mnie.
    Wiem, że chciałabyś bawić się dalej, ale trochę nas za mało. Może za rok wznowię zabawę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny.
    Ja w końcu nie dokończyłam kalendarza.
    Może w przyszłym roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kalendarz ! i cudowna dekoracja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super efekt końcowy, no że światełkami rewelacyjnie się prezentuje!!! Gratuluje !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Jejku Dziewczyny, jestem pod wrażeniem pomysłów!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...