niedziela, 12 listopada 2023

Chusta Agné

 

Jedna z ostatnich chust jaką miałam okazję testować, 
to chusta Agné autorstwa Joanny Pawlak - Heklowe Aśku.

Do końca listopada br. można zapisać się u Asi na Cal.

Nie musisz się zastanawiać przy zakładaniu,  gdzie jest strona prawa, a gdzie lewa. 
Na obydwu wygląda bardzo dobrze.
Wzór przerabia się bardzo szybko, choć na początku myślałam, że będzie trochę skomplikowany. Po kilku powtórzeniach wzór "sam się robił", wystarczy liczyć do 5 czy 10:)
Mnie kojarzy się z morskimi falami, tym bardziej, że moja chusta powstała w takich kolorach. 
Nawet Dar Pomorza się u mnie znalazł do zdjęcia:)

Technikalia:
- włóczka - "Ombrelki" B123- bawełna/ akryl - 50/50
- kolory to: morski, cyjan, jasny błękit, jasny petrol, petrol
- zużyłam ok 1350m.
- chusta bez blokowania ma wymiary ok.170cm x 75cm.
- szydełko 3,5

Zapraszam do oglądania zdjęć












Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

4 komentarze:

  1. Fantastyczna chusta, kolorki cudowne, wzór trochę podobny do wirusa, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie przecudny wzór a za tym i chusta 🙂😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna chusta, zresztą Asia innych nie robi. Fajne ma kolorki a Ty jesteś super Testerką. Trochę mi "wirusa" przypomina. Super że sprawia Ci to frajdę ,a tak dwustronna jest świetna bo przynajmniej nie trzeba się zastanawiać na którą stronę ją ubrać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...