środa, 28 lutego 2024

Już nie nastolatka

Pod koniec zeszłego miesiąca moja średnia córcia obchodziła swoje 20 urodziny.
Niestety już nie jest nastolatką, wskoczyła pierwsza 2 z przodu.
Nie miałam jeszcze okazji opublikować kartki, jaką wykonałam z tej okazji.
Oto ona:
Tło ozdobiłam stemplami i sercami, kompozycja z lewej strony to zbieranina z biurka.
Niektóre listki - szczególnie te dziurkaczowe mają z 10 lat (mam takie pudełko na wszystkie scrapowe nadwyżki).

Kartka wędruje na zabawę do Uli:
W lutym mamy bingo:


Kartka idealnie pasuje do środkowej linii poziomej:
 kwiaty, zielony, sznurek (złota kokardka z cienkiego sznurka obok kwiatków) oraz
ostatniej pionowej motyl ( jeden z moich pierwszych frywolitkowych), sznurek, stempel (czarne nutki i pismo na tle)


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

5 komentarzy:

  1. No cóż czas leci my coraz starsi a nasze dzieci niestety też.
    Super kartka Solenizantka na pewna zadowolona z takiej kartki. Niestety ja już nie mam tak młodych dzieci .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną kartkę zrobiłaś dla córki :) dziękuję, za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piekna, 100 lat dla solenizantki,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną kartkę wykonałaś. :)
    Wszystkiego dobrego dla Jubilatki - niech spełniają się Jej marzenia. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...