piątek, 12 kwietnia 2024

Czarno-biały świat

 Jest zabawa, są zdjęcia:) Ale dozwolone tylko czarno-białe.
Jak to Skaldowie śpiewają: "Wiosna, cieplejszy wiatr wieje.." i chociaż bzy jeszcze nie zakwitły, a żonkile, to na spacer przyjemnie iść kiedy nie pada deszcz i dosyć w miarę świeci słonko.
Zabrałam więc, moje najmłodsze dziecię na spacer nad jeziorko, gdzie buszują sobie swobodnie kaczki, łabędzie i gąski.
Bardzo chciała mieć zdjęcie z ptakami, jednak szybciej uciekała niż pozowała.
"Mamo, ona tym językiem tak na mnie syczała" 😀



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

5 komentarzy:

  1. Mimo strachu, odwaga zwyciężyła i zdjęcie wyszło całkiem fajnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie. I widać, jak gęś syczy językiem:DDD
    To mi przypomniało przedszkolaka zafascynowanego modliszką znaleziona na placu zabaw:
    - Proszę pani, konik polny! Szczerzy na mnie nogi!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ujęcie, ja bym zwiewała! :D

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu artPiASKOWNiCY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to czarno białe zdjęcie, choć nie jedna z nas już zapomniała jak się takowe robiło . Jednak co kolor to kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ujęcie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...