środa, 25 września 2024

Chusta Madame Butterfly

 

Dawno nie było u mnie chusty robionej na drutach.
Jak na zawołanie pojawiła się Renia i testy na piękna chustę  o wdzięcznej nazwie:

"MADAME BUTTERFLY"

Jak nazwa wskazuje, nie brakuje w niej motylków. Na mojej chuście jest ich 41 :)
Oryginalny wzór rozpisany jest na dwa kontrastujące kolory. Jednak ja troszkę je zmieniłam i zamiast jednego kontrastującego zrobiłam cos a'la tęczowy. Były obawy, że nie będzie widać motylków, ale są i to dosyć widoczne.

Technikalia:

włóczka : Drops - 100% Alpaca 
 kolory :
czarny 8903 - 232 g 
czerwony 3620 -4g
rudy 2925 -6g
pomaranczowy 29 -3g
ochra/złoty 2923 -5g
zółty 17 - 6g
limonka 2916 - 9g
trawa 7238 - 6g

waga : 271g,
rozmiar : 182 x 72 cm ( po blokowaniu, bez naciągania)
druty przez całą chustę3,25, 
choć autorka zaleca zmianę na 3,5 przy mozaice i plisie.

Niestety ja tego nie zrobiłam ( moje druty czasowo zmieniły właściciela) i plisa troszkę mi faluje.

Dla doświadczonych w robieniu na drutach wzór nie jest skomplikowany, jako, że ja jestem początkująca, miałam małe problemy, ale dało się ogarnąć.
Sama mozaika nie jest trudna, a wzór bardzo ładnie wychodzi. 
Mam nadzieję, że widzicie motylki, bo moje dziecko stwierdziło, że to są koniczynki 😂
Zapraszam do oglądania zdjęć, a chętnych na zakup wzoru do projektantki Reni.
Wzór dostępny na Allegro Charytatywni
Dochód ze sprzedaży wzoru wspiera rehabilitację jej córki Lili, o które możecie przeczytać => tutaj





Tutaj przed blokowaniem:



Moją chustę posyłam na zabawę u Splocika :



Na WRZESIEŃ Splocik przygotowała takie oto propozycje:

Cytat
1. "Twoja pasja czeka na odwagę, by nadrobić zaległości". - Isabelle Lafleche

Przysłowie
2. Jeśli nie możemy czynić tak, jak byśmy chcieli, musimy czynić tak, jak możemy.

Moja chusta idealnie pasuje do obu propozycji - opis zatrzymam dla siebie ( długa historia).

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...