piątek, 21 marca 2014

Wielkanocne jajo z wikliny papierowej


Witam,
 Wielkanoc się zbliża małymi, a może już dużymi krokami. 
Czas najwyższy zacząć szykować ozdoby.
U mnie powstało jajo wielkanocne z wikliny papierowej.
W jego środku zagościł kogucik z kurczaczkami i jajeczkami.






Jajo powstało na wyzwania :

                    blogu- Pomorskie Craftuje #4 PAPIEROWA WIKLINA INACZEJ




Należało wykonać pracę używając wikliny papierowej.
Nie mogła być klasycznie wyplatana.





Praca nie mogła być kartką. 
Należało użyć kolorów i dużo kwiatów:)
W pracy powinien pojawić się ptaszek- mam nadzieję, 
że mój kogucik i małe kurczaczki zostaną uznane za ptaszki :)





W pracy należało kierować się kolorystyką z powyższego zdjęcia.



Należało wykonać pracę z elementami folkloru.
Samo jajo wielkanocne jest elementem folkloru, 
 na dodatek nakleiłam czarne koguciki na podstawie:)

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :)

3 komentarze:

  1. Bardzo efektowne jajo! Super pomysł. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe jajo! dla mnie papierowa wiklina to czarna magia :))
    dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam, Aśko_DT_CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energetyczna praca! Lubię patrzeć na wyroby z papierowej wikliny...
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...