piątek, 21 marca 2014

Jajko z wikliny papierowej na piku


Ostatnie już dzisiaj jajko z wikliny papierowej.
Tym razem opatuliłam jajko styropianowe (wys. ok. 8cm)
Owijałam serduszka sznurkiem  tutaj,
 postanowiłam spróbować okleić jajka wikliną. 
Najgorzej było na dole i na czubku,
rurki nie chciały się poddać wykręcaniom:)
Jajko ozdobiłam elementami świątecznymi wyciętymi z serwetki.
Nabiłam na patyczka od szaszłyka i zawiązałam kokardę z sizalu.

Oto efekt:






Wzór serwetki, z której wycięłam obrazki:



Jajko zgłaszam na wyzwania:

blogu - Pomorskie Craftuje -Wyzwanie #4 PAPIEROWA WIKLINA INACZEJ




Wielkanoc jest na wiosnę, więc jajko jest wiosenne. 
Kwiatków na nim brak.

Jajko ozdobione jest metodą decoupage:)




3 komentarze:

  1. Świetne jajka! dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło!
    Witam w kolejnym Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pisanki. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...