piątek, 13 marca 2015

Candy rocznicowe

Czas tak szybko mija, że zapomniałam o zorganizowaniu rocznicowej zabawy.
W zeszłym miesiącu minął rok od założenia mojego bloga.
Myślałam, że będę tutaj publikować tylko  moje scrapowe prace, 
ale okazuje się, że i na inne moje dzieła znalazło się miejsce. 
Przez ten rok poznałam wiele interesujących blogów.
Wasze odwiedziny i komentarze są dla mnie
motywacją do działania.

Dlatego zapraszam Was na moje rocznicowe Candy

Do wygrania są słodkości z tego zdjęcia
oraz kilka niespodzianek:)


-papiery scrapowe
- koszulki na jajka
-zawieszki jajeczka
-kryształkowe  naklejane literki, cyferki i esy-floresy


Rozdawajka trwa króciutko, 
bo chciałabym, aby nagroda dotarła jeszcze przed świętami.


Zasady podobne do innych:

1. Zgłosić chęć udziału w komentarzu pod tym postem do 23 marca włącznie
2. Umieścić podlinkowany banerek na blogu 
3. Można zostać moim obserwatorem (nie ma obowiązku)

Ogłoszenie wyników 24 marca

Serdecznie zapraszam do zabawy:)

Pozdrawiam Was gorąco

Tina J

22 komentarze:

  1. Gratuluję roczku blogowania i życzę następnych równie owocnych. Banerek porywam i chociaż nr 1 nie jest moją szczęśliwą cyfrą, na zachętę ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę Ci mnóstwa pomysłów na kolejny rok blogowania :) a w candy spróbuję szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i życzę Ci dużo weny twórczej.
    Papierki kuszą - a zatem dopisuje się do listy chętnych.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę Ci kolejnych lat blogowania i tworzenia! :) Zapisuje się do kolejki, obserwuję bloga Twego od dawna (jako Agnieszka F.), a podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Zyczę następnych ciekawych lat blogowania:) Czas szybko mija:)
    Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie i już wstawiam banerek!. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ten czas szybko leci, to już roczek? :-)
    Gratki Tatiano i wielu kolejnych życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! bardzo chętnie dołączę do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana i ja chętnie się zapisuję na Twoje candy, takie rarytaski rozdajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuję się z radością:)

    OdpowiedzUsuń
  10. również dołączę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, zgłaszam się i ja i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Owocnej weny twórczej życzę. Ustawiam się grzecznie po twoje słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku i życzę nieustającej weny oraz całe mnóstwo czasu na realizację wszystkich projektów! Zapisuję się koniecznie :) Szczerze mówiąc zakochałam się od pierwszego wejrzenia w koszulkach na jajka :) Pozdrawiam bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Tina- juz roczek? gratuluję i życzę wielu kolejnych lat ze wspaniałymi pracami! Staję w kolejeczce- oczywiście! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Roczku :) Czas szybko mija i ani się nie obejrzysz, a będzie już kolejny :)))
    Życzę Ci wielu twórczych pomysłów i nieustannej weny przy tworzeniu cudności :)
    Z wielką ochotą zapisuję się na Twoje Candy!
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy. Fajny blog, fajnie , że też jest coś na szydełku. Zapraszam do mnie z rewizytą
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z okazji rocznicy, koszulek szydełkowych nigdy dość zwłaszcza tak pięknych jak twoje. Ustawiam się wiec do kolejki.
    Banerek na blogu coijak-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się w kolejce :)
    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych twórczych lat. Chętnie zapisuję się na candy bo te koszulki na jaja mnie bardzo intrygują

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulujemy i życzymy kolejnych twórczych lat :)
    Chętnie zapisujemy się w kolejce, a banerek na blogu: http://kreacje.naszegagatki.pl/
    Pozdrawiamy ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) I ja stanę w ogonku, jeśli jeszcze zdążyłam :) Banerek już wisi: http://pomazane-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...