sobota, 21 marca 2015

Przygotowania do Wielkanocy - cd.

Odwiedziła mnie dzisiaj koleżanka i stwierdziła, 
że ostatnio mało coś publikuję.
Miała rację.
Już tłumaczę.
Szydełko mnie tak wciągnęło, że nawet czasu na pisanie nie miałam.
A oto część mojej produkcji.

Tęczowe kurki


Tęczowe króliczki


Czerwony komplet


Kurka, królik, kieliszek na jajko, mini koszyczek, 
koszulki na jajka



Fioletowy komplet


Żółty komplet



Reszta tęczowych zwierzaczków, 
kieliszków i koszyczków czeka na usztywnienie.

I takie zawieszki - płaskie jajeczka. 



Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

4 komentarze:

  1. Wspaniałe wiosenno-świąteczne ozdoby ;) Najbardziej podobają mi się kurki, urzekły mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale cuda, piekne są te ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne ozdoby i zachwycającej ilości! Zazdroszczę bo sama nie umiem szydełkować. Chyba się zgłoszę na małe kursik :)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. nooooo!
    teraz to padłam! ;-D

    nieżle :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...