piątek, 21 lipca 2017

Urodzinowo-imieninowa

Karteczka już poleciała do właścicielki owej karteczki.
A jest nią moja ciocia. Ciocia na bloga nie zagląda, więc mogę ją pokazać.
Tytuł na kartce uniwersalny, 
bo w środku życzenia i na imieniny i na urodziny.
Kartka to lift pracy Ewy (Kartkulec).
Szczerze polecam, wspaniale się liftuje, piękny projekt:)
W pracy wykorzystałam papiery PaperPassion z kolekcji Róża
wykrojniki APScraft - winorośl oraz banerD
Stempel gumowy -ArtPasje.







Moją karteczkę posyłam na wyzwania do: 







wybrałam linię środkową pionową: kwiaty, sznurek, perełki




Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)





31 komentarzy:

  1. Cudnie wyszła! :) Jak zawsze u Ciebie.:)
    Ja też zliftowałam tę karteczkę i jestem nią oczarowana (tzn. nie swoją, tylko tą liftowaną) :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kompozycja, karteczka ślicznie się prezentuje i na pewno sprawi cioci mnóstwo radości.
    Miłego weekendu Tatianko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest, wybrałaś bardzo przyjemne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tinuś, karteczka jest piękna i bardzo stylowa.
    A może ciocia zacznie zaglądać na bloga?:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna karteczka :) w czawrtek wysłałam przesyłkę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka , tylko pozazdrościć Cioci :)
    Jest elegancka i oryginalna , bardzo mi przypadła Twoja karteczka do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna karteczka, ma swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna karteczka! Bardzo podoba mi się jej kształt:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne dla oka połączenie kolorów. Wszystko dobrałaś idealnie i karteczka wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i klimatyczna kartka. Pozdrawiam cieplutko, Tino ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bardzo klimatyczna kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny lift, będę miała problem ;) :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Dziękujemy za udział w naszej zabawie w PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  18. klimatycznie i romantycznie :) dziękuję za zabawę z Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna i bardzo elegancka kartka
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Тина, вы сотворили очень стильную работу. Ваша открытка шикарна. Я очень рада, что нашли вдохновение в блоге ТДЗ.
    С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tatiana, to piękna interpretacja - elegancka, stonowana, ze szczyptą energii - miło się patrzy!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocza kartka, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...