niedziela, 24 września 2017

Dla gwiazdy - "Nieboskłon" :)

Dla mojej najmłodszej gwiazdeczki zrobiłam takie szydełkowe ponczo.
W kolorach gwieździstego nieba, z błyszczącej włóczki.
Granaty, szarości i biel.
Poncho zrobione z babcinych kwadratów, 
dorobiłam dwa mini rękawki.
Jak moja gwiazda da się sfotografować to wrzucę z nią zdjęcia :)
Zastanawiam się nad kapturem, tylko nie mam pojęcia, 
czy da się tutaj doczepić i jak to będzie wyglądało?
Czy lepiej czapeczkę?
Czy macie doświadczenia w tym temacie?




 






Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)




25 komentarzy:

  1. Śliczne! Mała gwiazdeczka z pewnością zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponczo przeurocze dla Twojej gwiazdeczki,myślę, że kapturek czy czapeczka, to obojętne, już widzę jak ten komplecik pięknie się będzie prezentował na curuni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez kiedyś zrobiłam sobie z takich elementów sweter. Twoje ponczo jest wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponczo wyszło super !
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne, sama bym takie chętnie nosiła, ten skrzący granacik jest śliczny. Osobiście spróbowałabym z kapturem, ale tylko dlatego, ze w czapkach nie chodzę:-) Powodzenia w Wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne poncho. Kaptur też możesz zrobić z kwadratów. Jeśli na szerokość wystarczą 4 kwadraty to możesz je po prostu dorobić do tego co już masz i potem połączyć u góry. Ja bym jednak nie robiła kaptura bo za dużo zasłania. Wolę czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Ta skrząca się włóczka daje kapitalny efekt. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponczo jest rewelacyjne! Pierwszy raz widzę takie wykorzystanie tzw babcinych kwadratów. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ponczo! Dla cudownej gwiazdeczki możesz zrobić i kapturek i czapeczkę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tino! Przeurocze jest te Ponczo, A Kaptura bym nie dodawała - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fantastyczne <<3 zazdroszczę <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne ponczo. Mam nadzieję, że gwiazdeczka pozwoli się w nim sfotografować.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę (bo się uduszę:)dołączyć do zachwytów :) Przecudne wdzianko! Prawdziwa gwiazdeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne ponczo, no i czekam na zdjęcie maleństwa w tym pięknym wdzianku;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze ponczo, ale najfajniejszy jest pomysł. Super, super, super. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękne, jak fajnie mieć mamę która robi takie ślicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne! Ale się narobiłaś;-) Z kapturem czy bez i tak będzie pięknie się prezentować;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne ponczo!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne poncho i kolorki cudne :) Zainspirowałaś mnie Tino- dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie fajne, sama bym w takim chodziła! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam poncha, boskie jest :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...