środa, 27 września 2017

Plan lekcji dla Nany

Zachęcona wyzwaniem w Magicznej Kartce zrobiłam dla mojej Natalki plan lekcji.
Choć bardziej dla mnie niż dla niej,
 bo ona ma specjalny zeszyt i tam ma wpisane lekcje.
Ponieważ, moja latorośl, nie lubi koloru różowego,
 tylko morski, więc takie połączenie niebieskiego z zielonym i żółtym ujdzie ;)
Na samym środku jest tag z jej imieniem (tak woła na nią Lenka)
Dni tygodnia, rubryczki  wycięłam ze starego zeszytu
 i nakleiłam na niebieski jednolity papier.
W prawym górnym rogu jest miejsce na rozpisanie godzin lekcyjnych, 
a w prawym dolnym rogu na niedzielny plan lekcji.
Moja córcia chodzi do weekendowej polskiej szkoły (dobrze, że tylko w niedziele), 
więc trochę lekcji ma do odrabiania i do nauki.




W pracy wykorzystałam papiery z kolekcji Magicznej Kartki - Mali Odkrywcy


Plan lekcji posyłam na wyzwania do:









Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

15 komentarzy:

  1. Tino! Bardzo ładny i pomysłowy jest ten Plan - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny :D bardzo optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na taki korowy plan zajęć, super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomyslowy i śliczniutki plan lekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny plan lekcji zrobiłaś, bardzo mi się podoba :) Ciekawe jak ja się będę wykazywać w tym temacie za kilka lat, jak dzidzia pójdzie do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł i wykonie, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to zrobiłaś! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, sama chetnie bym taki w pokoju córci postawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny plan lekcji i jeszcze w takich cudnych kolorach, a samo to że jest z niebieskim już mi się bardzo podoba :-)))) Śliczna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takim pięknym planem lekcji rok szkolny to wspaniała przygoda.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszło! Bardzo podoba mi się Twój :) plan lekcji :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu tagowym JTI!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na plan lekcji! Bardzo się cieszę iż znalazło się na tej wspaniałej pracy również miejsce na tag-a! Super radosne kolory, gdybym w dzieciństwie miała taki plan lekcji, na pewno z większą ochotą chodziłabym do szkoły! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Just Tag It! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym ;)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...