czwartek, 21 września 2017

Grzybobranie?

Zobaczcie jakie okazy zebrałam w moim skromnym ogródku.
Nieźle obrodziło, mam aż trzy muchomorki i dwa podgrzybki.
 Całkiem nieźle, jak na mój mały ogródek.
 Na dodatek urosły one w doniczkach z poziomkami 😃 i wśród kwiatków 😄.
Znalazł się nawet odpowiedni koszyczek.
Mój mąż nie chciał skosztować żadnego 😂







Grzybki powstały w ramach Cyklicznego Szydełka na blogu DIY,
gdzie krok po kroku Majalena opisała jak je wykonać.


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



17 komentarzy:

  1. Tino! Przeurocze grzybki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym tam skosztowała nawet te muchomorki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jakie cudowne...śliczne!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie na kolacyjkę wciągnęłam sobie smażone kanie a ze dostałam już obrobione, to mam nadzieję, ze surowe nie były podobne do twoich czerwonych piękności:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zakochałam się w nich- szczególnie zaś te czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ALe fajne! Szczególnie muchomorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muchomory są trujące. Ale dopiero 10 szt zabija. Wczoraj właśnie wyczytalam na blogu mojego ulubionego doktora Luskiewnika. Tak że.... spoko 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce zabijający grzybem jest sromotnik, znaczy się muchomor sromotnikowy i zdecydowanie nie jest czerwony. Po tych pięknościach to można się pochorować, ale ziemski padół trudno opuścić :-)

      Usuń
  8. Zawsze zastanawiało mnie dlaczego grzybki dla nas nieprzyjazne są tak kolorowe i chyba już wiem :) Po to by stanowiły inspirację dla wszelkich robótek. U ciebie szydełkowych. Ta rodzinka wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności. Urocze grzybki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne i apetyczne chociaż niejadalne:)))) Takie grzybki chętnie i ja bym zebrała, a może zabrała:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są Twoje grzybki a muchomorki szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...