wtorek, 30 listopada 2021

C&K - lekcja 11

W listopadowej zabawie u Reni uczymy się jak zrobić warkocze.
Idealnie się złożyło, bo tym sposobem dorobiłam tył do mojej poduszki, którą robiłam w lekcji 8.
Zrobiłam dwa różne warkocze.
Muszę tylko pomyśleć nad zamknięciem poduszki, nie wzięłam tego pod uwagę na początku :(


Z wypełnieniem:



Przód:


Przy okazji pochwalę się, że udało się mi dokończyć chustę Niwę, autorstwa naszej Reni
którą zaczęłam robić w poprzedniej "MOZAIKOWEJ" lekcji-10 (więcej w tym wpisie na je temat).

Chusta po blokowaniu ma wymiary ok. 230 cm x 100 cm.



Banerek do zabawy:


Dziękuję za komentarze i odwiedziny:)

 

2 komentarze:

  1. Musisz chyba wszyć zamek:)
    świetna podusia wyszła, będzie fajnie się do niej przytulać:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...