poniedziałek, 31 października 2022

Bożonarodzeniowo

Kolejny miesiąc i kolejny raz kilka prac na kilka zabaw w jednym poście.
Jakoś nie wyrobna jestem, a może źle zorganizowana, a może za dużo mam na głowie, ale nie będę się użalać. Cieszę się, że w ogóle coś tworzę i zajmuję czymś ręce.
BTW u nas dzisiaj Halloween i dzień wolny od pracy, uff :)

Na początek pokażę kartki na zabawę do Ani.
Wykorzystałam obie mapki.


Tutaj kartka bez "przeszyć" i nie wiem, czy przypadkiem nie wygląda lepiej bez nich.



W zabawie do Splocika w październiku mieliśmy do wykonania ostatnie trzy elementy.
- szalik i nr5 ( szalik zrobiłam troszkę za długi i musiałam go troszkę poskręcać)
- jemioła i nr 18 ( myślę, że srebrna ujdzie ;))
-Szopka bozonarodzeniowa i nr 24 ( u mnie to mini kolorowanka) 






Na zabawę - Choinka2022 - do Kasi niezmiennie u mnie fartuszek.
W tym miesiącu mamy czerwony dzwonek.



Banerki do zabaw:





- do Splocika


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


4 komentarze:

  1. Wszystko świetnie wykonałaś. :)
    Kartki wg mapek i fartuszek są super. :)
    Motywy do kalendarza też śliczne. :)
    Czy Szopkę pokolorujesz do finału?
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki świetne bez haftu a le naprawdę urocze dziękuję Ci za nie. Bardzo mi się podoba wzór dzwoneczka na fartuszku jest świetny i jak widzę wcale nie taki znów pracochłonny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...