sobota, 31 grudnia 2022

Ostatni fartuszek w tym roku

 No i udało się wykonać w tym roku 12  haftowanych fartuszków.
Część z nich poszło na prezenty, część czeka na swoje lepsze czasy. Prawdopodobnie będą prezentami w przyszłym roku, juppi, będzie mniej do zrobienia prezentów.
Dziękuje Ci Kasiu za prowadzenie zabawy i to chyba moja pierwsza u Ciebie, w której wytrwałam do końca. Przyznam się, że ostatni fartuszek to haft, który zrobiłam w poprzednich latach w zabawie u raeszki, który miał powstać jak zawieszka na choinkę. Niewykończony stał się fartuszkiem, którym obdarowałam moją sąsiadkę, wielbicielkę kotów:)



A tutaj już wszystkie fartuszki jakie powstały w zabawie u Kasi.

Styczeń


Luty

Marzec 


Kwiecień


Maj


Czerwiec


Lipiec


Sierpień


Wrzesień

Październik


Listopad 


Grudzień


Kolaż moich fartuszków:


Banerek do zabawy u Kasi:




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)












7 komentarzy:

  1. One są kapitalne.Dosiego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie te fartuszki się prezentują, każdy inny i piękny!
    Gratuluję kompletu prac choinkowych:) U mnie też komplet.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jakie śliczne fartuszki, Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fartuszki. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze fartuszki. Życzę szczęśliwego 2023 roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromna kolekcja fartuszków !
    Obejrzałam z ogromną przyjemnością 🙂

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...