środa, 3 grudnia 2014

List do Mikołaja

Karteczka świąteczna z listem do Mikołaja :)
Wąska, w niebieskościach, błyszcząca:)
Zdjęcia na dwóch różnych tłach, nie wiem które lepsze.
Spodobały mi się zawijane listy w inspiracjach na blogu ScrapAndMe
i postanowiłam trochę ponaśladować:)
Już sama baza jest błyszcząca.
Do skrzenia się użyłam klej brokatowy
 ( na listkach świerku, puder do embossingu  na gwiazdkach 
i sypki brokat na poinsecji i większej gwiazdce)
Dodatkowo kryształki i srebrzysta zawieszka Mikołaja na saniach.




Ptaszek frunie do Mikołaja z listem, 
a Mikołaj już mknie na saniach z prezentami:)






Zgłaszam ją do







Jak wiadomo listy się czyta, szczególnie te adresowane do Mikołaja :)


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



7 komentarzy:

  1. Śliczna praca :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)
    Pozdrawiam
    vairatka

    OdpowiedzUsuń
  2. patrzyłam, patrzyłam i wypatrzyłam!
    zarąbista zawieszka z sankami! :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zimowa praca. :)
    Dziękuję za udział w wyzwani w Galerii Rae. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...