czwartek, 8 stycznia 2015

Podsumowanie zabaw wymiankowych

Witajcie moi mili. 
Dzisiaj się pochwalę cudnościami,
 jakie otrzymałam od dziewczyn z dwóch zabaw.
Takie zabawy to sama radość, uciechy po pachy, ciekawość.
W końcu i ja się doczekałam super prezentów.
Te własnoręcznie robione są najbardziej cenione:)

Pierwsza zabawa, w której brałam udział była na blogu Artimeno.



Ja dostałam taką oto karteczkę
 i śliczne aniołeczki od Asi.



A  moją kartkę i kilka przydasi wysłałam do Moniki.



Drugą zabawę zorganizowała Lidka z Misiowego Zakątku




Otrzymałam od Marty wielkie pudło z pięknymi niespodziankami.
Kartkę z haftowanym obrazkiem.


Szytą choinkę z dzwoneczkami, na której też jest haft.


Przepiękny dzwoneczek.
Każda cześć misternie haftowana, 
zszyta srebrnymi nićmi
i ozdobiona srebrnymi koralikami.


Świeczkę


 i do tego "mnóstwo kalorii", 
część już wybyła:)



W paczce ode mnie Gosia znalazła takie oto rzeczy: 




Cieszę się, że mogłam wziąć udział w tych zabawach.
Dziękuję organizatorkom za sprawowanie opieki nad tymi projektami.
Dziękuję również dziewczynom, 
które zgodziły się przysłać do mnie prezenty:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Dziękuję za odwiedziny i  komentarze:)




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...