sobota, 12 października 2019

Lawendowy czekoladownik

Niedawno zrobiłam kartkę dla pewnej starszej pani
która obchodziła swoje 81 urodziny.
A tym razem mam pracę z lepszą cyfrą, bo aż 89.
Nie miałam pomysłu, dopóki nie zobaczyłam wyzwania w Art-Piaskownicy
Jubilatka lubi fiolety, więc wynalazłam  papiery Craft O'Clock -Levender Hills
One idealnie pasują do tych dwóch wydarzeń.
Dodatkowo zrobiłam kwiaty lawendy wg kursu Izy - OriBelli 
Tylko, że moje kwiaty mają zwinięte pączki.
Wykorzystałam do tego moją 3-letnią córeczkę,
 która malowała papier akwarelami na fioletowo :)
Rosnie mi mała artystka. Malowanie farbkami, 
cięcie nożyczkami i wyciskanie magica to jej najlepsze zajęcia.








Banerek do zabawy:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)




11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kompozycja z kwiatów lawendy :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny czekoladownik. Dziękujemy za udział w wyzwaniu kolorystycznym Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny czekoladownik, Tinko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wiek i niezwykle urocza praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny czekoladownik, a i jubileusz zacny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie lawendowe motywy,sa takim wdzięcznym tematem, piękne upominki przygotowalas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna praca, no piękność nad pięknościami. Kocham fiolet, a tu jeszcze tak genialny pomysł z lawendą Wszystko mi się podoba i to bardzo. :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. E no lawenda rewelacyjna ale nic dziwnego, z taka pomocnica :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...