sobota, 12 października 2019

TUSAL 2019 #10

28 września minął kolejny nów, 
a wraz z nim pora na wklejenie swojego słoiczka.
W moim przybyło zaledwie kilka nitek, z siatek na zakupy,
 które udało się mi wykończyć niedawno.
Różowa powstała dla mojej małej księżniczki na szydełku, a zielono-brązowa dla mnie na drutach.
Moja siatkę zrobiłam wg opisu Kamili Wojciechowskiej w ramach zabawy "jeden motek". 
Zielone części zrobiłam w dwóch wariantach. 
Stwierdzam, że dolna część ażuru, bardziej przypadła mi do gustu.
W siatce wykorzystałam moje szydełkowe mini kwadraty, 
które kiedyś zrobiłam z  myślą, że zrobię ponczo. 
Jednak zamysł padł, a kwadraty zostały, no i  w końcu znalazły swoje zastosowanie.

Pomalutku wykańczam moje UFO-ki :)








Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł z kwadratami :)
    Ja w Tusal się już nie bawie :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...