środa, 30 grudnia 2020

Kartki przez cały rok - grudzień i podsumowanie

 Ostatnia w tym roku kartka na zabawę do Ani.
Jest poinsecja, złoty kolor i prezenty :)
Cieszę, się, że Ania nadal będzie kontynuować zabawę, choć w innej formie.
W przyszłym roku będą królowały mapki , chętnych zapraszam do odwiedzenia tego posta.
Mam nadzieję, że nic nie przeszkodzi mi w tej zabawie, bo kartek własnoręcznie robionych nigdy za wiele.



A poniżej zestawienie wszystkich kartek, które zrobiłam na zabawę do Ani
od początku roku.







Dziękuję Ani, za zorganizowanie tej zabawy, bo dzięki niej tworzyłam kartki, które były mi potrzebne akurat w danym miesiącu, czy w niedługim czasie. Teraz wartałoby uzupełnić braki nową zabawą.
Czekam na początek stycznia :)

Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)







2 komentarze:

  1. Tineczko śliczna kartka, ale i te poprzednie zachwycają:)
    Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta grudniowa kartka i super to roczne podsumowanie. Cieszę się niezmiernie, że dobrze się bawiłaś. Dziękuję również za reklamę nowej zabawy. Mam nadzieję że i rok przyszły będzie dla Ciebie równie owocny.
    Pozdrawiam i dziękuje za całoroczny udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...