środa, 30 grudnia 2020

Wielkanoc przez cały rok #9

 Dobrze, że mam trochę wolnego, to mogłam potworzyć.
I tak powstały kartki na zabawę do Gosi, na szydełko brakło czasu.
Szybciej jest stworzyć kartkę niż coś udziergać.
A jak już zaczęłam jedną to i zrobiłam drugą do kompletu.
Koguciki kiedyś kupiłam jako klamerki. Gorsza sprawa, bo jajka są a kury nie ma 😉
Kwiatki powstały wg kursu Inki. W końcu mogłam je wykorzystać, bo taki nietypowy kolor im zrobiłam.



Kolaż:


Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



2 komentarze:

  1. Jakie śliczne!!! Uwielbiam takie kolorki :-) Mam nadzieję, że jutro zdążę zrobić kartkę wielkanocną ;-) Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego 2021 roku, obfitującego w same przyjemne rzeczy i wydarzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pomysłowo wykonałaś te karteczki, bardzo mi się podobają, zabieram do galerii :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...