sobota, 13 marca 2021

Koronkowa pandemia #2



Zajęta swoimi sprawami zapomniałam przygotować sobie post na zabawę do Ani w koronkową pandemię i dzisiaj piszę z telefonu. 
Ciekawa jestem jak to wyjdzie, to mój pierwszy raz 😱
W tym miesiącu trochę skromnie, tylko3, choć już sama nie wiem, bo zgubiłam rachubę :(
Powinno być 6, muszę lepiej przeszukać mój album ze zdjęciami. Najwyżej w przyszłym miesiącu dodam jaki nowe🙂. A teraz prezentuję 3, o których pamiętam 🙂
Od razu gotowy kolaż.


Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


 

5 komentarzy:

  1. Piękne są.Tez się powoli gubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Koroneczki zawsze mnie czarują swą delikatnością i precyzją wykonania:)
    Piękne gwiazdeczki wykonałaś!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że zdążyłaś do żabki, a gwiazdki cudne , świetne wzorki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne gwiazdki, choć te reliefowe wiodą prym;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne śnieżynki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...