środa, 31 marca 2021

Wielkanoc przez cały rok #11 i przysłowia2

Ostatni post w tym miesiącu, tym razem łączony. 
Otóż bawię się u Gosi w tworzenie wielkanocnych prac i u Splocika w "Rękodzieło i przysłowia".
Powstał nie za duży, malutki wręcz. Zrobiłam go szydełkiem 1,5 z kordonka nowosolskiego.
Idealnie pasuje do drugiego przysłowia :

"Marzec przychodzi wilkiem, a odchodzi barankiem"


 

Zas do Gosi zrobiłam szydełkowe koszulki na jajka w kolorze żółtym.
Wykorzystałam kordonek nowosolski, szydełko 1,5


Tutaj zbiorcze zdjęcie wielkanocnych prac:



Banerki do zabaw:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)




6 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten baranek. :)
    I koszulki gotowe do ubrania jajek. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobały mi się te ubranka dla jajek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baranek przesłodki w sam raz pasuje do Splocikowej zabawy:)
    w takich szydełkowych ubrankach jajeczka będą się ślicznie prezentować.
    Pozdrawiam wiosennie i Wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wielkanocne ozdoby:) Zdrowych i spokojnych Świat Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem urzeczona Twoim szydełkowym barankiem, bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...