piątek, 30 kwietnia 2021

C&K lekcja 4

 W zabawie u Reni w kwietniu króluje zygzak i fala.
Jak już nie raz wspomniałam szydełko jest mi bliższe niż druty, dlatego zrobiłam dwie próbki na drutach wg filmików udostępnionych przez Renię.
A prace szydełkowe, które powstały w ostatnim czasie wrzucam za pozwoleniem Reni do jej zabawy.

Oto mój zygzak:


i fala.


Jakość nie powala na kolana, ale spróbowałam. Próbki jeszcze mogę tworzyć, ale nie wiem, czy porwałabym się na jakąś większą rzecz. Mam na myśli coś do noszenia- jakieś ubranie. Choć nie ukrywam, że ten zygzak na skarpetkach fajnie by wyglądał. Mam nawet specjalną włóczkę skarpetkową i kto wie, może kiedyś w bliżej lub dalszej przyszłości coś "udrutuję''.

Ten rok, uważam, że będzie rokiem chust.
Do tej pory zrobiłam już dwie, trzy się tworzą, a dwie czekają w kolejce :)
Jakaś mania mnie opętała. Ciekawe jak długo to potrwa?

Poniższa chusta to "Purple Rain" wg wzoru Czary Mary na szydełku.
Tworzyłam ją we wspólnym CAL-u na Facebooku.
Zrobiłam z włóczki - Kokonek A507 - bawełna/akryl - 1500m, szydełkiem 3,5.

Chustę trochę zmodyfikowałam o ostatnie dwa rzędy, żeby wszedł ostatni kolor, którego i tak mi trochę zostało. To i tak dobrze, że w połowie robótki sprułam wszystko i zaczęłam robić od początku.
Bo robiłam szydełkiem '3' i chusta wydawała się zbyt mała. Wtedy już na pewno nie byłoby szans na pokazanie się ostatniego koloru. A tak zeszło mi trochę dłużej z szydełkowaniem, ale za to mam chustę w odpowiednich rozmiarach :)

Ostateczne wymiary po zblokowaniu 210 cm x 70 cm.







Drugą chustę jaką zrobiłam, a właściwie pierwsza, która powstała to 
chusta - HYPNOSIS wg wzoru Crochet Frog.

Chusta powstała z Ombrelka-tęczowe motki B032 - bawełna/akryl - 1500 m plus troszkę dawcy.
W tym wzorze też zmodyfikowałam zakończenie w ostatnim rzędzie.

Chusta po zblokowaniu ma wymiary 205 cm x 100 cm i jest już u nowej właścicielki :)







Banerek do zabawy u Reni:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace!!! Ta pierwsza chusta bardzo, bo moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne są te chusty i kolorki mają jak marzenie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne chusty- obie, do tego masa pracy, serducha i czasu w nie włożone. W chustach widać zygzakowe wykończenia dlatego bardzo się cieszę, ze dodałaś je do mojej zabawy:)Próbki na drutach też wykonane bardzo dobrze
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne chusty i super kolorystyka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam kiedy oglądam te wydziergane husty. Od razu nabieram ochoty żeby też coś zrobić. Kolory świetne, szczególnie ta pierwsza różowo - szara.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te Twoje lekcje :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko wzdycham, też bym chciała taki rok z chustami...cudne są. Nie wiem czy nauczę się je robić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...