poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Jeszcze świątecznie

 Życzę wszystkim udanego Śmigusa - Dyngusa


oraz dalszego miłego wielkanocnego świętowania.


Przy okazji wrzucę moje ostatnie wielkanocne kartki, które powstały na zabawę do Ani.
Zrobiłam po dwie kartki do każdej mapki.
Tutaj kolaż:






A pojedyncze kartki idealnie pasują do zabawy w Klubie Twórczych Mam.


Wybrałam linię: owalny, guziki, zygzaki







Wybrałam linię: koronka, bez kwiatów, motyle





wybrałam różowy i zielony




Wybrałam linię: pisanki, kwiatki, napis,
ale pasuje również: zielony, pisanki, wstążka





I na koniec już nie kartka, ale tez wielkanocne - ocieplacze na jajeczka, które powstały po live z Ulą Kułak na grupie Świry Rękodzieła Inspirują i pasują na wielkanocne wyzwanie #3 w Klubie Twórczych Mam.






A tutaj kolaż moich prac, które wędrują na zabawę do Gosi.




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)














 


18 komentarzy:

  1. Śliczne, wiosenne prace.
    Przesyłam cieplutkie i wciąż jeszcze świąteczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo twórczo Tino! Niech Zmarteychwstsly Ci błogosławi każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności :)
    Duzo radości na świąteczny i poświąteczny czas. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak extra !! Cieszę się że udało Ci się tak szybciutko zrobić kartki na moją zabawę. Te zajączki od Aurelii są super, idealnie pasują do wielkanocnych kartek i robi się je migiem. Światnie Ci wyszły wszystkie karteczki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki cudne, zachwycam się szydełkowym króliczkiem. Czapki na jajka ekstra. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki. Ten guzik pasuje jak ulał. A czapeczki dla jajeczek urocze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cieszące oko prace, a te szydełkowe są po prostu urocze :) Życzę Ci (i sobie również ;), aby ten świąteczny czas jeszcze długo w nas trwał:) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki piękne, ocieplacze na jajka również - powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczki poczyniłaś, ale ta z włochatym białym zajączkiem jest extra 🤩 Kapelutki na jajeczka śliczne i kolorowe:)
    Miłego po Świętach Ci życzę i pozdrawiam słonecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wszystkie prace.Szydełkowy zajączek na kartkach jest ekstra :)
    Miłego poświątecznego tygodnia :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie prace piękne! pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kartki zrobiłaś :).

    Ocieplacze na jajka mnie rozbawiły. Superowe :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace. Super łączysz szydełko z kartkowaniem. Dziękuję, że bawisz się z nami w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności... Dzięki za udział w wielkanocnej zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tinko, przepiękne prace.
    Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za życzenia i też życzę wszystkiego dorego na przyszłość. Prace są prześliczne, szydełkowy zajączek jest uroczy.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...