niedziela, 29 sierpnia 2021

Kalendarz adwentowy 2021 - #8

 W sierpniowym zadaniu u Splocika mielismy do wykonania trzy wytyczne.

Mikołaja z numerem 15,
wianuszek z numerem 11,
i elfa z numerem 23.

Mój elf, którego chciałam użyć, gdzieś się dobrze ukrył, ale znalazłam innego w zeszłorocznej grudniowej gazecie. Niestety cały nie zmieścił się, więc jest jej, bo to elficzka, tylko pół.
A teraz pora, na poszukiwanie wytycznych na wrzesień.
Już coraz bliżej końca :)










Dziękuję za komentarze i odwiedziny :)

4 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają poszczególne elementy. Kalendarz bedzie bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie sobie poradziłaś z tą Elficą. Świetne Twoje wycinankowe pudełeczka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznosci, już niedługo a będzie cały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolejne pudełka z motywami do kalendarza. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...