poniedziałek, 30 maja 2022

Zabawy do Splocika

 Kolejny miesiąc zabaw u Splocka.
W zabawie w Rękodzieło i Przysłowia w maju  mamy jak zwykle dwa przysłowia

1. Maj zieleni łąki, drzewa, już i ptaszek w polu śpiewa.
2. Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni.

Wybrałam przysłowie nr1 i słówko "zieleni" i powstały zieleniutkie podstawki pod kubki.
Mam nadzieję, że lemoniada będzie pysznie smakowała.




W kalendarzu adwentowym mamy kolejne numery:

- 7 z karmnikiem ( u mnie bardziej na budkę to wygląda) i ptaszkiem
-19 z bałwankiem




Chciałam również pokazać moją zaległą pracę na marzec.

1. Lepszy jest piękny obraz niż piękne ramy.

2. Nie wsadzaj nosa do cudzego trzosa.

Kupiłam rameczki - 3 różne i nawet miałam pomysł do czego je wykorzystać, ale mój haft nie wypalił.
Dobierałam sama kolory i się przeliczyłam, i haft tak sobie leży i czeka, aż spruję i zacznę od nowa.
Ale za to nadarzyła się inna okazja. Koleżanka z pracy zaręczyła się i tak zrobiłam dla niej obrazek z tej okazji. Niestety nie znałam dokładnej daty i dzień zaręczyn wyszywałam w pracy na kolanie.
Wybrałam przysłowie nr 1, tylko, sama nie wiem, co ładniejsze obrazek, czy ramka?
 


Banerki do zabaw:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

2 komentarze:

  1. Wykonałaś świetne prace do obu zabaw i jak widzisz nic się nie stało, że z jedną z nich nieco spóźniłaś się. :)
    Podoba mi się ta para w serduszku i faktycznie trudno zdecydować co piękniejsze. :)
    Twój link i fotki dodałam do moich odpowiednich wpisów.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prace powstały. Podobają mi się zielone podstawki pod kubki. Super kolejne elementy do kalendarza adwentowego. Cudowny haft.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...