niedziela, 1 maja 2022

Chusta Adrian's Heart

No i mam kolejną szydełkową chustę.
Tym razem dla mojej najmłodszej latorośli.
Powstała w czasie testów.
Autorką jest Katarzyna Wankiewicz, która ma stronę na FB - Kolorowy Kordonek.
Wzór będzie można zakupić u autorki od 10 maja br.
Wzór bardzo prosty i bardzo szybko się robi.
Dziękuję Katarzyna za możliwość testowania twojego kolejnego wzoru😍

Moja chusta powstała z włóczki King Cole - Baby Glitz - kolor - pink(103).
Zużyłam ok 480m włóczki, szydełkiem 3.
Powstało 5 rzędów serduszek - razem 25 serduszek.
Rozmiar chusty idealny dla mojej 6-latki (modelka na zdjęciach) 125x45 cm.
No i kolor odpowiedni różowy z połyskiem :)

 











Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

7 komentarzy:

  1. Jest przesłodka, kolorek dla małej damy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta super, zastanawiam się tylko, kiedy Ty na to wszystko czas znajdujesz?? Ale w sumie to chusta nie jest wielka, najgorzej się robi jak nic za połową.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne różowości dla Młodej Damy😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, zjawiskowa chusta...i ten kolor!
    Zachwycam się :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek idealny dla młodej damy, śliczna chusta powstała i modelka tak wdzięcznie ją prezentuje:)
    Zresztą ...modelka baaaardzo urocza!!!<3
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...