niedziela, 28 sierpnia 2022

Chusta Villemo

Oto kolejna chusta, która powstała w czasie testów u Alicji Czapli.
Chusta Villemo to wzór powtarzalny. 
Nie zabraknie tam puffków, popcornów, pęczków, ani również reliefów tylnych czy przednich.

Moja chusta powstała z motka B354 bawełna-50%/akryl50% - 3 nitki - od Zakręcone motki.
Kolory to: -słoneczny żółty,
- jasny żółty
-jasna pistacja
-patyna
-jasny petrol
-petrol

Chustę przerabiałam szydełkiem nr3, puffki robiłam z 4 nawinięć.
Na chustę o wymiarach (po blokowaniu) 170cm x 70cm zużyłam 1300m.










Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

 

11 komentarzy:

  1. Śliczna, wygląda na mięsistą , kolorki piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, aż mi dech zaparło z zachwytu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna chusta. Fajna prezentacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wyszła, a te kolory niby takie nieoczywiste ale efekt końcowy mnie zachwycił !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna! Ty chyba śpisz z szydelkiem 🙂😚😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszła chusta w tym zestawieniu kolorystycznym. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory 😍pomysł z rybką😉 świetny👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta -wspaniałe kolorki i wzór :) Fajny pomysł na zdjęcie chusty z półką. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...