środa, 31 sierpnia 2022

Papierowo

 

Dzisiaj taki zbiorczy post z moimi papierowymi poczynaniami na kilka zabaw do dziewczyn.
Na pierwszy rzut idą karteczki na zabawę do Ani i Uli.
Powstały dwie urodzinowe i jedna dla przyszłej studentki, która wyrusza do innego miasta.
To ona również wędruje do Uli jako "marynistyczna".
Wybrałam linię pionową : morski, napis, sznurek.
I tak oto tym sposobem zrobiłam kartki na bieżące potrzeby, a na zaś nadal nie mam :(





Do Splocika na zabawę kalendarz adwentowy przygotowałam kolejne trzy elementy.
- aniołek - r13
- narty - nr14
- gwiazda betlejemska (kometa) - nr 22
Z nartami miałam największy problem. Nie mogłam znaleźć gotowca, no i narysowałam ( skopiowałam obrazek z netu ;)) Wyszło jak wyszło, chyba przypominają narty.




Na zabawę do Gosi przygotowałam kartkę w stylu C&S.



Banerki do zabaw:

- do Ani:



- do Uli:



- do Gosi:





Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

5 komentarzy:

  1. Ale produkcja, świetne pracę, kalendarz będzie cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i fajnie , co prawda nie ma kolażu dla mnie ale wezmę ten pierwszy i jak nic wytnę tą kartkę do Uli. Fajnie że mimo iż ostatniego dnia miesiąca to zaliczyłaś wszystkie zabawy!!
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w mojej :-) Z nartami też miałam problem ale poradziłaś sobie wyśmienicie!! a ta kartka na zbawę do Małgosi jest super !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie poradziłaś sobie ze wszystkimi zabawami. :)
    Kartki są ślicznie skomponowane. :)
    Motywy super, a z nartami chyba wszystkie miałyśmy problem. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki ! bardzo mi sie podobają wszystkie prace;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie sobie poradziłaś :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...