poniedziałek, 10 kwietnia 2023

"Wiosenna"

 To nowy wzór chusty  Reni z bloga "to co lubię"

Zapisałam się na testowanie, bo to chusta robiona na drutach, które ja wciąż chcę doskonalić.

Tym sposobem poznałam nowe symbole i łączenia oczek.

Powiem wam, że wzór jest bardzo wymagający, trzeba się skupić, nie polecam na początkujących.

A Reni pięknie dziękuję za zaufanie i za możliwość testowania już kolejnego jej wzoru:)

Wzór na chustę jest dostępny na Allegro, aby wspomóc rehabilitację córki Reni - Lily.

Na Allegro, można również nabyć inne rzeczy Reni.


Oczywiście, ja zaawanasowana nie jestem, więc  nie obyło się bez wpadek. Nie wspomnę ile razy zapomniałam narzutów, zgubiłam oczek, które później kilka rzędów w dół próbowałam nadrobić.

Moja chusta, ma kilka błędów. Wprawne oko je wyłapie, ale jak dla mnie może być. Mnie podoba się nawet z tymi błędami. Nie wiem, czy nadaje się na wiosnę, ale na pewno na lato. Jest bardzo delikatna, raczej dla ozdoby.

Jest zrobiona z bawełny 100% - Malison & Mae (motek ombre).

Użyłam drutów 3,25 i po blokowaniu wyszła 180x78cm.

Waży ok.120g, zużyłam jakieś 504 m.









Moja chusta wędruje do Reni na zabawę "Link party".



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


9 komentarzy:

  1. Tino,chusta wyszła ślicznie, błędów nie widzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też błędów nie widzę;) dziękuje za udział w zabawie i w testach i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci ta chusta wyszła, przyznam się bez bicia że drutach jeszcze chusty nie robiłam ( a nie teraz mi się przypomniało że kiedyś robiłam też ze wzoru Reni) . Mam już kupiony wzór od Reni, mało tego mam nawet włóczkę, tylko zabrać się nie umiem , a druty stanowczo dla mnie za cienkie swoją jak nic będę robić co najmniej na 4mm . Ale Tobie test wyszedł super !, generalnie błędów nie widzę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszła chusta i fajny ma kolor. :)
    Przy takim wzorze trudno o pomyłki, ale nie są rzucające się w oczy, więc chusta jest jedyna i wyjątkowa, bo z Twoimi błędami, których nie widać, a Ty o nich wiesz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta, podoba mi się kolor. Nie robiłam na drutach chusty, na szydełku tak, ale druty jakoś na razie leżą za daleko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Chusta wygląda bajecznie i ten kolor, naprawdę śliczny! Cudowna praca :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wzór. Fajny, optymistyczny kolor chusty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...