piątek, 12 maja 2023

Chusta Tatiana


No i jest chusta o jakże pięknej nazwie, moja imienniczka, zrobiona na cześć mojego imienia - Tatiana.
Autorką wzoru jest Joanna Pawlak-Heklove Aśku, dla której testuję wzory od samego początku.
A to już jej 10 wzór, który można zakupić tutaj: 
                            https://www.ravelry.com/patterns/sources/heklove-asku-designs/patterns
W chuście nie braknie puffek, popcornów, reliefów, co daje ciekawy efekt 3d.

Chusta powstała z hitowego Kokonka A390 - bawełna/akryl, 3 nitki, szydełkiem 3,5.

Kolory to:

-granat

-fiolet

-jeżyna

-piwonia

-mango

-intensywny żółty

Zużyłam ok 1265m włóczki.

Po blokowaniu chusta ma wymiary ok. 175cm x73cm


Zapraszam do oglądania zdjęć:)

 












Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)





5 komentarzy:

  1. Fajna to chusta i super że dostała Twoje imię , zresztą wszystkie wzory Asi są świetne. Dodatkowo bardzo mi się podobają kolory jakie wybrałaś dla tej chusty są rewelacyjne, takie energetyczne. Brawo Ty podziwiam Twoją pasję. U mnie chusta niestety powstaje długo chyba dlatego że w międzyczasie powstaje jeszcze co innego, dlatego do testowania się nie nadaję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta cudowna, kolorki ciekawe, wielkie brawa za testowanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki cudne, wzór śliczny, a w związku z tym chusta piękna. :)
    Masz własną imienną chustę, co jest rzadkością.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczna chusta, bardzo energetyczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna chusta !!!
    Kolory bajeczne a wzór ciekawy 😘

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...