niedziela, 28 maja 2023

Komunijnie

 
Choć to maj jest miesiącem komunijnym, to u nas komunie zaczęły się trochę wcześniej.
Pierwsza komunia w jakiej brałam udział była pod koniec kwietnia.
Byliśmy u naszych znajomych, u najlepszej przyjaciółki mojej córci - u Julci.
Przygotowałam taką karteczkę i drobny prezent od Lenki - aniołka.





Zostałam też poproszona o zrobienie kartek dla chłopców.
Poszłam na łatwiznę i zrobiłam je w tym samym klimacie.






Kolejne komunie były wczoraj.
W związku z tym, że to bliźniacy to i kartki podobne.




A ta kartka to od mojej Lenki dla jej koleżanki z klasy.

Moje prace komunijne podrzucę na zabawę do Reni:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)







6 komentarzy:

  1. Piękno tkwi w prostocie, bardzo podobają mi się Twoje kartki, są bardzo delikatne.
    Cieszę się, że dołączysz do zabawy wielkanocnej 😊 na pewno coś wyczarujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są śliczne, aniołek uroczy, wspaniale pamiątki.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie widzę łatwizny a przepiękne kartki i aniołek który wręcz zachwyca!! Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anjel i karty sú krásne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne Te Twoje Kartki komunijne. Lubię takie proste , przynajmniej nie trzeba się martwić, że coś się uszkodzi. A Aniołek w ramce uroczy mam nadzieję że będzie zawsze strzegł osobę obdarowana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wszystkie kartki na Pierwszą Komunię Św. Są takie delikatne, a jednocześnie bardzo eleganckie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...