środa, 17 lipca 2024

Kolczyki

Żeby nie było, że ni nie robię. Robię i to dużo różnych rzeczy.

 Ostatnio zainspirowana kolorami z moodboardu w Art-Piaskownicy postanowiłam zrobić kolczyki.

I tak powstały szydełkowe mini sówki. Za duże to one nie są, razem z biglem mają długość 5,5cm.

Same sówki to 3,5cm.

Zrobiłam je z kordonka Maxi i nowosolskiego szydełkiem 1,3.




Moje kolczyki posyłam również na zabawę w przysłowia i cytaty do Splocika:

Moje sowy idealnie pasują do cytatu wytycznego na Lipiec:

"Tak wielu z nas wierzy w perfekcję, a przecież ona wszystko niszczy. Idealne jest wrogiem nie tylko dobrego, ale też wrogiem tego, co realistyczne, co możliwe i co zabawne." - Rebecca Solnit

Nie są one idealne, choć bardzo chciałam, aby były. Jedna sówka, ma krzywe oczy 😉😱

Banerki do zabaw:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)




 

6 komentarzy:

  1. Jejku takie maleństwa dziubać ,szacun.Fajne te kolczyki,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności maleństwa. :)
    Ponieważ są to kolczyki, to różnice nie są zauważalne, bo przecież uszy nie są obok siebie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaa! ale cudeńka! <3 Dzięki za udział w zabawie z Art piaskownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Jakie fajne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Art Piaskownicy🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolczyki w kształcie sówek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...