piątek, 12 lipca 2024

Szal Malwina

 Ostatnio miałam sposobność testować nowy wzór Ani Lipińskiej znanej jako Yellow Mleczyk.

MALWINA, bo niej mowa to bardzo łatwy wzór, złożony z 3 części : dwóch ażurów i części gładkiej.
Pięknie opisany słownie - dla mnie bajka, bo ja raczej z opisów robię, ale również są i schematy, jeżeli ktoś woli pracować ze schematami.
Szerokość i długość szala można dostosować do swoich potrzeb.
Mój szal podrasowałm troszkę. Może być szalem, ale może też być z niego poncho. W ostatnich dwóch powtórzeniach zrobiłam co któryś rząd w sumie 5 dziurek. Doszyłam guziki po przeciwnej stronie i tak powstało poncho.
Malwina powstała z włóczki Drops - Puna - 100% Alpaca (50g- 110m)
Zużyłam niecałe 8 motków, szal waży 400g razem z guzikami.
Zrobiłam go na drutach nr4 i osiągnął rozmiary 162cm x62 cm.
Wzór dostępny jest na raverly https://www.ravelry.com/patterns/library/malwina oraz bezpośrednio u autorki wzoru .
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
A Ani bardzo dziękuję za zaufania i możliwość testowania :)
























2 komentarze:

  1. Świetna robota, szal wyszedł przepiękny a utworzenie z niego poncza to dobry pomysł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...