piątek, 24 listopada 2017

Kilka ogłoszeń

Witajcie w ten Czarny Piątek:)
Dla niektórych zapewne szczęśliwy, dla innych nie. 
Jak to piątek, dobrze, że nie 13.
Zakupy udane? Ja dopiero się wybieram, ale online.
A dla mnie ten jest szczęśliwym dniem, gdyż dzisiaj obchodzę kolejne urodziny.
Przy okazji chciałabym wszystkim podziękować za życzenia, 
a w szczególności:



za piękne karteczki.

Dzień Urodzin to prezenty, jako, że ja dostałam kilka,
 to i ja chciałbym również kogoś obdarować.
Ale nie ma tak łatwo.
Obdaruję dwie osoby, które "złapią licznik".


A nagrodą będzie taki oto brelok:
Albo niebieski, albo w wybranym kolorze zwycięzcy (do dogadania). 





I jeszcze jedno ogłoszenie parafialne.
W przyszłym miesiącu mój tato obchodzi 70 urodziny, dokładnie 23 grudnia.
Czy znalazłaby się chętna duszyczka, która chciałaby wysłać kartkę do mojego taty??
Pomysł podpatrzyłam u Lidzi, i mam pozwolenie:)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

11 komentarzy:

  1. Tino! Wszystkiego Najlepszego Ci Życzę, Zdrowia i Samych Szczęśliwych Chwil, Breloczek Uroczy, Ale nie mam szans, Nie napisałaś Kiedy dokładnie Twój tata ma urodziny, Nie obiecuję Ale jak zdążę to postaram się zrobić karteczkę - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Tino z okazji urodzin, breloczek jest super! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat w zdrowiu życzę:)Cieszę się ,że karteczki dotarły na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :) Śliczne breloczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tinko, wszystkiego najlepszego w tym ważnym dniu. Życzę Ci aby każdy następny dzień był piękniejszy od ubiegłego:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 LAT Tinka! Spełnienia marzeń... zdrowia... uśmiechów i ogromu miłości!
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tinko, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Samych wspaniałości z okazji 18 urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tina, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tino spóźnione sto lat przesyłam!!! I zycze wielu twórczych i radosnych chwil :) a karteczkę chetnie Tacie wysle, moge prosić o adres na e-mail?:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...