piątek, 10 listopada 2017

Bombkujemy #9

Myślałam, że się poddam w tym miesiącu z wyszywaniem sowy.
Ale nie dałam radę,. I jest pani sowa nawet z backstitchami.
Trochę ją zmieniłam, szczególnie jej kwiatek. Zrobiłam w jednym kolorze.
Pozostałe bombki poszły  w miarę szybko.
I wyglądają tak:


W tej bombce troszkę się pomyliłam. Na pierwszy rzut oka nie widać, ale jest.



Sówka bez backstitchy 


i z :)  Podoba mnie się ta sówka, ale znowu jest feler i nie ma wyszytych białych oczu.
Zawsze coś zawalę.


Wszystkie razem


Zabawa u Agi


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


12 komentarzy:

  1. Tino! Piękne bombki, A Sówka Urocza - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bombki! A sówka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafciki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe hafciki, sówka jest śliczna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! A ta sówka wyszła przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafciki! A sowa wymiata!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tino oczy zawsze mozesz jeszcze dokrzyzykowac :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. ci się sówki czepiasz!
    ma bardzo fajne oczka! ;)

    można "dokrzyżykować"...ale po co ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że się nie poddałaś i wyszyłaś wszystkie hafciki :).

    W bombce błędu nie widać, a oczy sowy w takiej postaci też wyglądają fajnie. Biały, to biały ;).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...