niedziela, 19 listopada 2017

Świąteczna inspiracja

 Witam wszystkich bardzo serdecznie w to niedzielne popołudnie.
Dzisiaj mam przyjemność inspirować na blogu APScraft.
Zapraszam tamże na obejrzenie moich innych prac 
stworzonych z materiałów firmy APSCraft.
Wykonałam kartkę bożonarodzeniową.
W beżach, bieli i złocie.
Do jej zrobienia wykorzystałam papier pustynia, wykrojnik bombka,
kwiaty clematis duży i mały oraz baner D.
Materiały te pochodzą za sklepu APScraft.
Złote pręciki do kwiatków pochodzą ze sklepu 14craftbar.
Na tło wykorzystałam papier Paper Passion -Fiołki -nr 4









Moją kartkę posyłam na wyzwania do:

Art Brawurka - Kartka na boże Narodzenie





wybrałam linię: wstążka, gaza, napis






Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)




27 komentarzy:

  1. Świetna! Gratulacje! Powodzenia w wyzwanich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tino! Przeurocza karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, świetnie wszystko skomponowałaś. Cudna praca. podoba mi się wyjątkowo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Taka kolorystyka bardzo mi pasuje do świąt bo kojarzy mi się z pierniczkami ozdobionymi lukrem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny klimat eko - dziekuję za zabawę z Art Brawurką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie inspirujesz, Tinuś.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka!!! Cudowny klimat :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory świetne, prześliczną kartkę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka - dziękuję za udział w zabawie z Art Brawurką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka! Świetne kolory, złote akcenty dodają klimatu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i elegancka kartka. Ponadczasowe zestawienie kolorów czyni ją bardzo atrakcyjną. Czuję sie zainspirowana i na pewno wykorzystam☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna klimatyczna kartka :) Fajnie prezentują się tu złote dodatki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna zimowa kolorystyka i urzekająca praca .

    OdpowiedzUsuń
  15. Tina przesadziłaś! jest prze-śli-cznie! zazdraszczam pomysłu i realizacji :D i dziękuję za wspólną zabawę z Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i bardzo elegancka! Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłaś piękną kartkę, bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...