poniedziałek, 20 listopada 2017

Szydełko tunezyjskie - zadanie 5

W piątym zadaniu z szydełka tunezyjskiego mamy się doskonalić  
w Intarsji / Far Isle.
Terminologia dla mnie nieznana,
 jednak po obejrzeniu kilku filmików wszystko się wyjaśniło :)
A o co chodzi? O to, że w jednym rzędzie używamy więcej niż jeden kolor.
I albo korzystamy z kilku motków jednego koloru,
 albo wykorzystujemy jeden motek, a nitkę przeciągamy z tyłu za robótką.
Nie bardzo wiedziałam, co zrobić.
Niedługo święta, to padło na łapkę kuchenną  z mikołajem.
W mojej łapce wykorzystałam obie techniki - pokazałam na zdjęciu tył robótki.
Wg moich obserwacji metoda intarsji jest lepsza. 
Przy Far Isle robótka trochę się ściąga, trzeba uważać. Najlepiej zostawić dłuższą nitkę.
U mnie to kolor cielisty - i widać ściągniętą twarz mikołaja.

Skorzystałam ze wzoru dostępnego ==> TUTAJ






Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



17 komentarzy:

  1. Mikołaj wyszedł wspaniale! Mnie też metoda intarsji wydała się lepsza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam to ze sie uczysz i masz z tego frajdę a łapka wyszła swietnie Tino :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna, świąteczna łapka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tino! Ale Świetna jest ta łapka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaj jak się patrzy :) Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Święty Mikołaj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczny Mikołaj:) fajna łapka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowy jak ja Ci zazdroszczę 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana praca i ciekawa technika .Mikołaj jest uroczy .

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetnie wyszło, łapka idealna na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny Mikołajek , łapka zawsze się przyda ,szczególnie przed świętami , kiedy dużo pracy w kuchni .Pozdrawiam serdecznie ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również metoda intarsji bardziej przypadła, bo łatwiej mi było zapanować nad nitkami. Pomysł na Mikołaja świetny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...