wtorek, 28 kwietnia 2015

Muzycznie

Taką oto karteczkę poczyniłam na wymiankę z cytatem u Ewy
Karteczka idealnie się wpasowała na wyzwanie # 2 w Snip Art.
Mam nadzieję, że dziewczyny  przymrużą oko na punkt 1 zasad.

Stempel - Papermania Docrafts Typography Stamp
Papier z nutami -  nie pamiętam skąd.

Szablon wraz z tutorialem do wykonania fortepianu: tutaj



Cytat:


Stempel odbiłam tuszem dovecraft -deep blue
i embossowałam pudrem papermanii - o takim
Kwiatki produkcja własna :)


Zatem kartka wędruje na wyzwanie # 2 do Snip Art


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


3 komentarze:

  1. Jak dla mnie, Wow! Fortepian jest super! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca. Fortepian ...cudowny!Dziękuję za wspólną zabawę w Snip Art:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, fortepian jest świetny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Snip Art :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...