wtorek, 28 kwietnia 2015

Wymianka karteczkowa u Hubki #3 - "muzyka"

Już kolejny raz brałam udział w zabawie wymiankowej u Ewy
Moja parą tym razem była sama organizatorka Ewa.
Otrzymałam wspaniałą kartkę, i cudowne gadżety.
Bardzo Ci dziękuję za te wspaniałości:)
Po lepsze zdjęcia zapraszam do Ewy, bo ze mnie kiepski fotograf:)



Mam nawet "stempelkową" laleczkę Primy :)
Czekoladka nie zdążyła się obfocić,
a jedna z bransoletek zdążyła zmienić właścicielkę ;)


Natomiast  Ewa otrzymała ode mnie taką oto kartkę:


Szablon na fortepian - tutaj 




Moje gadżety:
 irlandzka harfa - jako zawieszka do breloczka
i na czekoladce
oraz ołówek z nutami

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)







6 komentarzy:

  1. Twoja karteczka, Tino, jest GENIALNA!!! dziękuję za wszystko!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne karteczki, a fortepian mnie powalił!! wow

    OdpowiedzUsuń
  3. Już u Ewuni podziwiałam Twoja karteczke, jest świetna! Zresztą cały prezent jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiałam już Wasze prace na blogu Hubki i super niespodzianki dla siebie przygotowałyście :).

    Pomysł z fortepianem świetny :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki genialne, wspaniale dostać taka w prezencie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...