niedziela, 26 kwietnia 2015

Porządki poświąteczne

 Już dawno po świętach, ale przeglądając zdjęcia
 natrafiłam na kilka, którymi się nie chwaliłam ;)
Tutaj można obejrzeć moje wcześniejsze prace.

To są moje zdobycze:
kurka ze słodkościami od Agi z bloga niebieskomi
- szydełkowy baranek od Ani z bloga kotbury
- niedokończone jajko decu - moje warsztatowe dzieło


A to już moje prace:
Decoupage na wydmuszce z jajka gęsiego:









Jajka karczochowe i patchworkowe:











 Jajka szydełkowe i wstążeczkowe:


Kartki kurki wg tego szablonu





Miseczki:



 Stroik:

Wiosna w pełni:

kilka tulipanów z ogródka:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

edit:
Wędrując po blogach natrafiłam na bloga Diany
u której można  przyłączyć się do zabawy Linkowe Party


Posyłam do niej mój post na Linkowe Party - cz.2:)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...