wtorek, 31 maja 2016

Zakładka z łapaczem

Kto czyta książki potrzebuje też i zakładki.
Czasami bywają to różne skrawki papierków, paragony, czy zwykła nitka.
Aby temu zapobiec tworzymy sobie, i nie tylko, zakładki.
I tak powstała moja zakładka, być może kogoś nią obdaruję.
Zakładka ma wymiary 7cm x18 cm.
Zrobiłam ją z papierów Papermanii Art Deco.
Łapacz snów wymyśliłam używając scrapka kwiatka 
łącząc go cienkimi paskami z papierową obręczą.
Listki pochodzą ze stempla Santoro Gorjuss
 (od takiej laleczki z piórkami w rękach i z sową na ramieniu).
Doczepiłam je za pomocą lnianego sznurka.
A książka nad którą ostatnio spędzam niektóre wieczory to 
"Strażnik Tajemnic" Kate Morton.
Polecam tę autorkę.


Tył zakładki ozdobiłam cytatem Wisławy Szymborskiej.






Zakładkę posyłam na wyzwania do:







Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)





17 komentarzy:

  1. Piękna zakładka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładka i do tego ten wspaniały cytat!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności, a pomysł z łapaczem snów jest rewelacyjny. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatny zarys, niebanalnie i elegancko, jestem pod ogromnym wrażeniem i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa zakładka, jest śliczna. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest :) bardzo podoba mi się jej graficzna forma ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no i dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy Ki :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna i oryginalna zakładeczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! bardzo klimatyczna;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z cytatem w 100% :-) Dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna!
    Dziękuję za polecenie książki i za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny cytat, łapacz snów, super, bardzo mi się podoba Twoja zakładka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny cytat i łapacz ,może zamiast snów przyciągnie do Ciebie wspaniałe książki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...