piątek, 31 marca 2017

Na 18-tkę

Dzisiaj taki ekspresowy dzień.
Nie wyrabiam się ostatnio z robótkami.
 Moja mała Lenka pochłania cały mój czas, wszędzie jej pełno.
 Nawet moje papierki  i dziurkacze "lubuje". 
Nie wspomnę o włóczkach :)
Za to moja najstarsza córcia imprezuje prawie co tydzień. 
Tym razem u Elizabeth. No, a że to 18 to i kartka się pojawiła.
Jak zwykle podpasowałam na kilka wyzwań, a co mi tam. 
Jak już robię to chociaż niech gdzieś ja poślę😄
Wykorzystałam papiery Altair-art: 
Falling stars - Lost in Space, Dusk








Kartkę posyłam na wyzwania do:











Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)



11 komentarzy:

  1. Świetna! Lubię taka kolorystykę.
    Też nie lubię robić do "szuflady".
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka ekspresowa fantastyczna. Powodzenia w wyzwaniach, Tino :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kwiat, piękne kolory i piękne zawijaski, które pasjami lubię :) Dziękuje za udział w naszej zabawie, DT Miszmasz Papierowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I git majonez! Karteczka sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...