niedziela, 24 stycznia 2021

Gorset na Dzień Babci

Zaszalałam w tym roku i zrobiłam na Dzień Babci kartkę w kształcie gorsetu, który to zaproponowała Art-Piaskownica w swoim wyzwaniu.
Jakos tak padło na czerwony z czarnym, a co tam, niech babcia się ucieszy z takiej seksownej karteczki ☺
Wykorzystałam również wytyczne z kartkowego ABC - mój papier cały błyszczący :)
oraz z bloga od A do Zet z zabawy w bingo,
 wybrałam linię: koronka, kwiaty, perełki, choć nie wiem czy na upartego nie uszłaby jeszcze środkowa pozioma linia: tekst kwiaty sznurek ( u mnie wstążka).

Kartka prezentuje się tak:





Banerki do zabaw:







 




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Jutro pora na kartkę dla dziadka;)

12 komentarzy:

  1. Świetny, a te kolory... super! Właśnie taki robię, ale na Walentynki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważna jesteś. Kartka w takim kształcie dla babci, super. Kolor też odważny. Z Babci musi być fajna babka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia ucieszona, ze ma talię jak osa 😀😂:)

      Usuń
  3. Interesująca propozycja. dziekuje za udział w wyzwaniu sklepu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa pomysł dla babci. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka :Bardzo Ekstra" Strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, taka sexi:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutki i ten kolor - WOW!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny gorset bardzo mi się podoba, a kolory po prostu wow. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka i super, że Babci sie podoba ;) Pozdrawiam!/Angi DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...